mandag 17. februar 2014

Solskinnsdag!

Helt herlig å våkne opp til full sol idag!
Denne solen har virkelig vært etterlengtet. Rart hvor godt humør man blir med en gang solen titter frem.
Minstemann har fri fra barnehagen hver mandag. Jeg har fri fra jobben og storesøster har kort dag på skolen og fri fra SFO.
Så mandag er litt sånn kosedag for oss jentene i huset.
Jeg og Maya startet dagen med å åpne nesten alle dører og vinduer i huset. Om å gjøre å slippe mest sol inn.



Jeg prøvde meg på å renske terrassen for snø,men etter å ha dyttet spaden ned i den første haugen så
slo jeg vekk tanken. Hard som stein...ble ingen terrassekos idag.Eneste kosen i terrassen var da jeg og Maya sto klistret inntil husveggen. Det var stedet uten snø.


Nei, det var helt fantastisk med den solen idag. Maya gikk ut og inn med bare en trøye og en hettejakke.
Nå gleder jeg meg til å gjøre litt om i huset. Bytte ut noe av det mørke til lyse fine blomster, pynt etc.



Rart hvor rolig det egentlig er i huset når man bare har ett barn hjemme. Jeg fiklet med mitt idag og Maya lekte "Bjørnen sover" med bamser, dukker, perlemann, dukkebilstol og lommelykten.
Tror de byttet på å være bjørnen som skulle skremme.



Senere på dagen ble det litt lek ute før vi tok med oss Lotusgrillen ut for å grillet pølser og pinnebrød.




2 kommentarer:

  1. Så og hørtes ut som en fin dag ღ
    Koselige bilder her hos deg. Ha en
    fortsatt fin tirsdag, klem fra Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Var virkelig en flott dag! :)
      Tusen takk for fine ord. har tittet innom siden din også. Masse lekkert! Gleder meg til å lese mer. :)

      Klem

      Slett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...