tirsdag 18. februar 2014

Kobber & Messing


Med vår-trendene iår kommer fargene dus korall og dus blå. Men fortsatt er kobber, messing og gull med på å gi interiøret sitt særpreg. Det gir blikkfang når man entrer rommet.
Jeg er selv veldig glad i rolige, duse jordfarger.Veldig trygg og kanskje veldig kjedelig.
Men ser virkelig hva litt kobber eller messing kan gjøre uten at det blir for ekstremt.
Før jul var jeg så gærn at jeg kjøpte stjerne lysestake fra Home & Cottage i messing.
Og den er blitt en av mine favoritter her i huset. Jeg blir veldig fort ubekvem hvis jeg beveger meg utenfor  komfortsonen min innen farge. Men ser ut som jeg kan strekke meg litt lenger nå siden jeg har satt Globen lampen på min ønskeliste.


Var så sikker på at jeg ville ha den i kobber, men etter at jeg tittet nærmere på den på messen så ble jeg usikker på om jeg vil ha i messing istedet...hjelpes....

På jobben er det også satt opp et kobber/messing bord. Med blant annet stelton kanner, kubbelys, såper etc
Likte spesielt godt farge sammensetningen med bambus bolle fra nordal. Savon de Marseille såpe,savon duflys og Holmegaard lyktene i bakgrunn.



Får vel avslutte innlegget og prøve å løse mine lampe problemer. Husker jeg var igjennom det samme da jeg ikke klarte å bestemme meg for Vita EOS lampe Medium eller XL.

Ha en herlig tirsdagkveld!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg,
    tusen takk for koselig bursdagshilsen inne hos meg *smiler*

    ♥ jeg ville ikke valgt en trendfarge, heller en farge som er riktig for deg og ditt hjem :)

    Ønsker deg en finfin onsdag,
    jeg kjenner det skal bli godt med helg allerede, haha!

    klem
    -Maia

    SvarSlett
  2. Takk for råd kjære Maia :)
    Nei jeg er nok såpass kjedelig at jeg ikke følger helt med på trend fargene. Men syns virkelig Globen messing vil passe inn. Kan ta et bilde senere av stueplassen der den skal henge så kan du fortelle hva du syns :)


    Så at du skal på bloggtreffet neste onsdag. Blir koselig å hilse på deg <3

    God kveld! Her skal det snart bli en tur til naboen for å prate om evt fremtidige butikkplaner. gleeeeeeeder meg! *fniiiiiis*

    Klem Annie

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...