mandag 24. februar 2014

Prosjekt Stjernevegen i live igjen

Prosjekt Stjernevegen er langt fra ferdig.
Idag børstet vi støv fra prosjektet som har ligget på hold.




Her i huset er det likestilling. Jeg som er eldste datter i heimen er vant til å måtte ta tak og hjelpe til med alt som måtte gjøres.
Så fra ungdomsskole alder med oppussingsprosjekt hjemme til eget byggeprosjekt så har jeg vært med på å rive vegger, kappe, sage, male, flytte, bære og gud vet hva...jeg blir ofte "handy Annie" når jeg starter med et prosjekt uavhengig av størrelse.
Bærer kallenavnet med stolthelt!


Så nå håper jeg vi klarer å holde prosjekt Stjernevegen gående. For vil så inderlig bli ferdig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...