lørdag 22. februar 2014

Not my cup of tea

Jeg skjønner virkelig ikke tingen med Pukka te.
Er det jeg som har utrolig sær smak eller alle andre? Spør du meg så må det selvfølgelig være alle de *hundretusengudvethvormange som er Pukka tilhengere.


Jeg finner ingen connection mellom ordene Pukka og "himmelsk godt"!
Kjøpte 3 pakker for 2 år siden (grunnen til 3 pk =tilbud). Prøvde en pose og ga bort resten.
Fikk igår smaksprøve på nyheten Elderberry & Echinacea.
"Super fruity" leste jeg på pakken. Elsker frukt teer så dette måtte være midt i blinken for meg.
Fikk den ikke i meg. Smakte rett og slett for sært.


Er du en Pukka Lover?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...