mandag 10. februar 2014

Herlig Weekend med familie & venner

Helgen som var ble vi invitert til en helg på Skeikampen.
Jeg har ikke vært på hyttetur siden jeg gikk på ungdomsskolen så dette var noe jeg gledet meg veldig til.
Den ca 2.5timer lange bilturen trenger vi nok ikke gå så dypere inn på. Slitne foreldre, trøtte barn etter skole og barnehage, stress fra morgen av ....trenger vel ikke si mer.

Vi bodde i en leilighetskompleks med 3 soverom. Stor stue/kjøkken. Så det var akkurat stor nok plass til 3 familier med små barn.

Jeg var veldig spent på været siden fredagen ikke lovet noe godt. Så gleden ble stor da vi våknet på lørdag til blå himmel, sol og herlige skiforhold.



Emilie elsker å stå på ski. Både langrenn og slalåm faller i god smak hos henne. Så dette var bare
morro å få henne ut i andre bakker enn på Varingskollen.





Maya prøvde slalåm for første gang. Her var det også bare latter og morro til hun falt. Da ble det aking resten av dagen. Utrolig nok klarte barna å holde seg våkne OG var i full aktivitet ute i nesten 5 timer!




Klarte til og med å snike meg på en tur opp på rød løype og samtidig nyte den flotte utsikten.











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...