onsdag 19. mars 2014

Spennende utvikling

Jeg har vært så heldig og fått veldig god kontakt med ei i etablererkurset. Rett før helgen så inviterte hun meg hjem til seg for å vise sin flotte hjemme-salong samtidig som vi jobbet litt med forretningsplanen og vekslet litt tanker, ideer og synspunkter. Hun er godt igang og ser at hun stortrives med det å ha startet for seg selv.
Jeg er virkelig misunnelig.Og håper at min dag ikke er så langt unna.

Veldig veldig glad for at hun tar seg tid med å hjelpe meg litt da jeg egentlig er ganske håpløs på å få ting ned på papir. Ting ble litt klarere så får vi se om det blir enda klarere etter neste modul.

Har i disse dager også gjort masse notater iforhold til plattform, utgifter, forskjellige programmer som trengs og leverandører. Denne delen er jo kjempespennede og morro å jobbe med.

Har til og med begynt å tenke på navn. Vil ikke røpe noe enda, men kan si at jeg liker det bare bedre og bedre <3


4 kommentarer:

  1. OY SÅ SPENNENDE
    ØNSKER DEG LYKKE TIL
    HERLIG BLOGG DU HAR
    NYT DAGEN
    KLEM ELI:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord Eli :)
      Ja det er kjempespennende.Og håper jo at drømmen blir realisert <3

      Ha en fantastisk fin kveld!
      Klem

      Slett
  2. ohlalala! Såå spennende :)
    Masse lykke til!

    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er det virkelig! Enda mer spennende if the dream comes true! :)
      Tusen takk for "lykkingen"

      Klem til deg <3

      Slett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...