onsdag 12. mars 2014

Herlig mandag OG herlig Onsdag!

Nok en fantastisk dag! Holy banana som jeg virkelig nyter disse solskinndagene fullt ut nå!
Idag har jeg kost meg med NIB Hjemme Mars utg. Masse vår inspirasjon. Flotte bilder og farger. Takk igjen Ann Helen for en flott utgave. Her koser jeg meg virkelig!
Også har jeg fått koselig te-besøk idag. Servert te og nystekte boller.
Livet er herlig om dagen dere!

                                         Cover Styling og foto av flinke Wenche With

2 kommentarer:

  1. Den nye utgaven av NibHjemme er fab!

    ønsker deg en kos onsdag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kooooooser meg med hver "side" <3

      Klem

      Slett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...