mandag 17. mars 2014

Prosjekt tavle på vegg

Da er tavleveggen oppe.

Etter tips fra Bengtgarden om å bruke Jotun Lady Pure Colour istedet for tavlemaling så måtte jo dette testes.

Etter litt diskusjon på Maxbo om dette faktisk ville fungere (hun mente jeg ville få problemer med å få av krittet) holdt jeg på mitt.
Gikk fornøyd ut av butikken med maling, skruer, rulle og finerplate under armen. (nesten....)


Maleprosjektet ble gjort ute. Blåste kraftig idag så var ganske redd hele plata skulle fly avgårde. Men heldigvis gikk dette veldig bra.
Litt pussing rundt kantene og så ble alt svart.
Ble kjempefornøyd med resultatet og kjempegøy for barna.




2 kommentarer:

  1. Har bare brukt maling på tavler, funker fint og er billigere! Lykke til!

    SvarSlett
  2. hei Ymmeli :)
    er ikke Jotun lady vanlig maling? eller har jeg blitt lurt trill rundt i butikken? hehe....
    har hvertfall ikke kjøpt tavlemaling som er ganske så mye dyrere. resultatet ble like bra og som du sier. billigere! :)
    men uansett takk for tips

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...