fredag 14. mars 2014

Hobbyprosjekter

Kjenner det klør i hele kroppen etter diverse prosjekter hjemme.
På agendaen min har jeg nå frem til sommeren:
Male garasje
Så plenfrø
Plante kjøkkenhage
Montere Klatrevegg på kortsiden av garasjen
DIY utespisebord
Plante hekk
Tavlevegg på kortsiden av skapet det innebygd mikro og ovn er. Her er det daglige beskjeder som må gis. Og lapper blir bare spist opp av en mystisk papirelsker i huset.
Tavlen skal gå fra tak til gulv.

                                     (Lånt fra google)

Har googlet litt idag for å finne inspirasjon til bord. Ønsker meg et lignende som på bildet eller rundt bord av kabeltrommel.




Jeg elsker drivved og får man ikke tak i så må man "lage selv"

Og når man allerede er i utekosmodus så må jeg starte å tenke på det å pynte opp. Er helt forelsket i Au Maison's Dragonfly voksduk. Den finnes i to forskjellige farger. Og da får jeg jo dilemma igjen. Hvem skal jeg velge? 
Hvilken syns du er finest?




Her er en gammel bordplate jeg kjøpte på en bruktbutikk. Gleder meg til å pusse den ned. Beise benbukker i tre fra Ikea. Eller gå for den i stål.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...