onsdag 9. mai 2012

Kundekveld

Igår tikket det inn en Invitasjon fra Home & Cottage på innboksen min.
20% avslag på alle varer. Invitasjon får du når du har registrert e-mail adressen din hos HC. Og denne må tas med ved evt kjøp.
Lurer på om jeg skal kjøpe den sorte bambus stigen som jeg lenge har ønsket meg. Og med 20% avslag så kan jeg jo kjøpe med god samvittighet.
Tipper den vil stå i stil med det grå gulvet.

Stikk en Tur innom Home & Cottage du også. Kanskje du drar hjem med noen fine skatter.
Tilbudet gjelder Torsdag 10-Lørdag 12 Mai. Husk å Ta med Invitasjonen.



Bildet er lånt av HC sine sider



God Handel!

Klem Annie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...