torsdag 10. mai 2012

Byggelån og Husforsikring

Forhørte meg litt rundt hos de forskjellige forsikrings selskapene ang hus forsikring.
Der var det stor forskjell må jeg si. Og ingen tvil om hvem JEG kommer til å velge hvertfall.

Vi har tidligere ikke hatt behov for å benytte oss av byggelånet som vi har fått innvilget.
Men etter å hå fått en regning på huset så måtte jeg ta turen til banken. Jeg dro innom på mandag, men lånet kunne ikke åpnes fordi Hetlandhus ikke hadde sendt over garanti og forsikringsbevis. Dette ble gjort idag og regningen ble levert banken. Siden det er lite som gjenstår av byggingen slipper vi også å ha byggelånet med den høye renta over en lengre periode. Penger spart!

Noen som har nettleverandør å anbefale?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...