onsdag 9. mai 2012

Hurra for snille beskjente

I januar kjøpte vi full hvitevare pakke fra elkjøp via en beskjent. Hvorfor det ble kjøpt i Januar er en egen historie i seg selv. Jeg vil takke denne personen for at vi fikk så mye bra til en veldig bra penge.
Endelig får jeg også oppleve hvordan det er å ha en oppvaskmaskin i hjemmet! En oppvaskmaskin med bestikk skuff! Hipp Hurra!

så går takkerunden videre til beskjent nummer 2 som til daglig kjører lastebil og leverer varer i østlandsområdet. Han var så snill og hentet alle hvitevarene mine fra Elkjøp i Oslo og kjørte dem til Hadeland. Han skal også hente alle møblene mine på Bolia og Living når overtagelsen er iorden og vi får satt våres ben innenfor døra.

Så takker vi beskjent nummer 3 som har latt meg lagre alle hvitevarene mine i lageret hans i 4 måneder.

Det finnes faktisk snille folk der ute som gjør ting uten å forvente noe tilbake. Tusen Takk skal dere alle ha. Hva skulle jeg ha gjort uten dere!

1 kommentar:

  1. November i fjor var første gangen jeg fikk oppleve oppvaskmaskin hjemme, haha :p

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...