søndag 13. mai 2012

Kos med venner

Hadde en herlig lunsj med mine skandinaviske venniner på Lawo i Oslo.
Spiste en deilig steak sandwich og hadde ett glass med iste med mango.
Fikk til og med hilst på noen gamle kollegaer som hadde tatt over stedet.

Tilbake til disse venninene.
Vi ble kjent med hverandre fra tiden da vi alle jobbet på Onkel Donald. Tror faktisk det nærmer seg 10 år.

Det var en tid med sine mange historier.
Idag kan jeg si at vi absolutt ikke er de vi var for ca 10 år siden. De fleste av oss har blitt eller blir mødre. Noen har ett barn , noen to og 3.

Men en ting har ikke forandret seg.
Og det er at vi som holdt sammen i den perioden fortsatt holder sammen nå. Vi ser hverandre ikke så ofte, men har jevnlig lunsj med mye latter og prat.
Dette er stunder jeg setter høyt pris på.

Gleder meg allerede til neste lunsj.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...