onsdag 9. mai 2012

HJELP!

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt laken klyper?
Tror det heter lakenklyper...

Jeg har kjøpt ett møbelstoff som jeg har tenkt å trekke om på den stygge brunfarget sengen vi kjøpte da det var salg.

Kjøpte en VIP Kontinental Seng fra Wonderland da det var Damenes Aften på Bohus.
Men fargen sengen kom i falt virkelig ikke i smak.

Møbelstoffet kjøpte jeg på Bolia da det var 20% på hele butikken. Vet ikke om de har samme stoff i butikken Stoff & Stil.

Stoffet skal deles på to tvers over på langsiden og kantene skal sys. Deretter er planen å trekke stoffet rundt rammemadrassene. altså ikke over og under, men bare rundt. hjørnene skal sys også kommer disse klypene inn da. de skal dras over bredden på sengen og holde stoffet på plass. over og under.

Utrolig dårlig til å forklare, men er det noen som vet/ skjønner hva jeg prater om?
Eller kanskje du har ett endra bedre tips til hvordan jeg kan gjøre det?


Ha en Fortsatt God Dag!

Klem Annie


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...