onsdag 29. januar 2014

Trendene vi kommer til se mye av

Jeg bare gleder meg til nyhetene og trendene som kommer fremover. Mange av standene var så perfekt gjennomført. Det var bare å drømme seg gjennom alt det flotte.
Mye av det som ble vist forteller at vi beveger oss mer og mer mot den skandinaviske trenden med duse, myke farger som gir ro og rene linjer. Naturlige materialer og ikke minst industrielle detaljer.
Var mye blågrønt som var sterkt representert og duse lilla farger.



Er selv ikke og har aldri vært en fargeglad person. Ikke misforstå meg. Glad i farger, men ikke så mye sterke farger. Så det som kommer fremover treffer meg midt i blinken!

Var selv veldig glad i standen til Nordal, fargene Edda interiør presenterte, messestanden til House Doctor....listen kan bare fortsette og fortsette.  For det var så utrolig mye fint og bra!
Må bare føye til emmeselle - Joik - Snella & Petronella - ane design

Så det er bare å se frem til nyhetene kommer!


Jeg var selv helt oppslukt av alt som ble presentert på messen. Ta bilder hadde jeg da absolutt ikke tid til. (fy!fy!)
Derfor blir det bilder lånt fra Vakre Hjem & Interiør. Les også deres rapport fra messen 2014!

 House Doctor bilde lånt fra vakre hjem & interiør


Nordal- bilde lånt fra vakre hjem & interiør



2 kommentarer:

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...