tirsdag 21. januar 2014

Gave Interiør Messen/Leverandør besøk

Idag har jeg og Linda vært på leverandør besøk litt rundt om i Oslo.
Masse spennende nyheter og masse ting til min allerede lange ønskeliste.

Blant annet Eva Solo grillen....Så lekker!

(bilde lånt fra eva solo)


Har også så begynt å titte litt på lampe over sofabordet. (Blir ikke satt opp noe før vi har slått ned veggen og flyttet sofagruppen vår)
Ser allerede for meg at Globen kobber skal få dele belysningsplass med Tine K i stuen/spisestuen.
Nå er det bare å spare penger for ønskelisten blir jo bare lenger pg lenger.

 (bildet lånt fra klikk.no)

Til fredag skal jeg på Gave & Interiørmessen. Gleder meg masse til å se på alle nyhetene som er på vein. Blir nok en dag man bare kan drømme seg bort <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...