lørdag 16. juni 2012

Tid for å spare til noe fint

Jeg har aldri vært noe flink til å notere ned ting jeg ser som jeg har veldig lyst på, men ikke har råd til akkurat der og da.

Hukommelsen svikter litt nå i disse hektiske dager derfor har jeg tatt meg selv i nakken og laget en huske/ønske liste.

Til det nye huset vil jeg kjøpe en Bruka postkasse lik den vi har hjemme. Bare i større versjon. Den vi har nå er Rød med hvit skrift, men så fikk jeg øye på denne i hvit og grå skrift. Helt sikker på at den vil passe enda bedre til huset vårt.



Kom også over en Ora klokke som jeg bare ble helt forelsket i ved første øyekast.
Men veldig usikker på farge. Denne oppdaget jeg i Hansen & Co i Kristiansand



Jeg har lenge ønsket meg panner og gryter fra Le Creuset. Igår så jeg også at de har Water Whistle Kettle. F.I.N!



Når det gjelder brødboks så hadde jeg fått en gammel brødboks fra kanskje 70 tallet. Men den mistet jeg i gulvet for en tid tilbake og fasongen ble helt rar og jeg får ikke lukket den helt.
En ny brødboks står også på listen min.



Hva er ikke kulere enn frokost fjøl i tre. Har lenge sett etter den typen jeg vil ha, men fortsatt uten hell.

2 kommentarer:

  1. Det er det du ønsker deg i innflytningsgave og bursdag og jul liksom?
    Ikke dumt med ønskeliste! slipper man å kjøpe selv, og da vet andre hva de kan kjøpe, heheh.

    SvarSlett
    Svar
    1. hehe...ja,men ender alltid opp med å kjøpe det selv før jul og bursdager liksom. heehee

      Slett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...