fredag 1. juni 2012

Mindre effektiv

Ble desverre lite sparkling idag. Dro opp til huset etter å ha levert i barnehagen. Fikk tatt ett par bilder av hvordan det ser ut nå etter 2. sparkel runde. Snapshots av fargeprøvene jeg hadde malt på den veggen til Emilie som skal bli rosa og den "fine" uteplassen min. Paller fra tomten og store uteputer fra Ikea

Fargeprøvene er Puddersky og Duft fra Flugger og Jotun.Kommer ikke til å velge noen av de rosa fargene.
Holder meg til planen som er Johanna fra Beckers

Skulle til å begynne å sparkle da mobilen ringte og jeg måtte pakke sammen og reise.

Skal opp en tur imorgen tidlig for a pusse litt.
Håper vi blir ferdig til mandag.

2 kommentarer:

  1. så morsomt og skremmende å gjøre alt fra begynnelsen.......blir spennende å følge med :-)

    klem tone

    SvarSlett
  2. Veldig skremmende. Vet liksom ikke hvor man skal begynne eller hva man skal gjøre. Men veldig spent på resultatet. :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...