fredag 1. juni 2012

Sparkle innvendig

Vi ble enig om å gjøre det vi hadde mulighet til å gjøre innvendig selv for å spare litt.

Det ble altså sparkle alle vegger, male, legge gulv, flislegge og sette på lister.

Etter at nøkkelen ble overlevert så var spørsmålet når vi skulle begynne og hvordan.

Samme kveld som overtakelsen fikk jeg telefon fra tanten min.
Hun lurte på om jeg var hjemme fordi samboeren hennes og en kollega av ham hadde akkurat gjort seg ferdig med ett hus og kunne komme å starte med å sparkle!

Rundt 20 tiden kom Fredrik og kollegaen kjørenes. Sparklet hele huset innvendig på noen timer og da var vi i gang.

dagen etter tok jeg med Emilie og Maya og tok runde nr 2.

Regner med at vi blir ferdig med runde 3 i løpet av helgen slik at vi kan begynne å male til uka

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med det nye huset Annie og for en jobb dere har forran dere. Gleder meg til å følge den nye bloggen din og se fine bilder ( utrolig koselig bilde av deg og Maya ).

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk bente!
      vi har ikke sett lyset i tunnelen enda for å si det sånn. nok å gjøre...
      du får ta med meisebarna dine så skal jeg stå klar til å dele ut malerkoste. ;)

      Slett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...