onsdag 20. november 2013

Vita-EOS Fjærlampe

Drømmer og drømmer om dagen. Har så innmari lyst på EOS Fjærlampe oppe i 2.etg.
Vi er jo ikke ferdig med å pusse opp/bygge og regner heller ikke med at vi blir ferdig på 1-2-3.... og til den tid så selges vel ikke disse lampene mer.

Er så heldig at jeg kan få låne med meg en XL for å se om den blir for stor der jeg vil ha den.
Bare oss 2 på Granstunet har bare de flotteste damene som møter deg når du titter innom. Og snille er de også. Så tror jammen jeg skal høre om jeg får låne med meg en imorgen.
Håper den passer!

Skal jeg slå til? Hva syns du?



Bilder lånt fra lindaslilleverden

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...