mandag 18. november 2013

Litt av naturens detaljer inn i hus

For ett fantastisk vær vi hadde igår. Føltes som om våren hadde kommer for fullt!
Merket meg at til og med jordbærplantene til Emilie hadde fått nye grønne blader.

Vi benyttet sjangsen til å ta en tur inn i skogen bak huset. Der hadde det lille vannet fryst til is. Jentene hadde konkurranse med tante og Alexander om hvem sin kongle som gled lengst ut i isen etter kast.

Jeg fant med noen greiner som jeg slepte med hjem.
Den ene med kvister har jeg satt ute ved inngangspartiet og pyntet opp med kongler.



En tykk grein vasket og renset jeg. Planen var å henge den opp på veggen bak sengen og henge noen bilder på, men endte med å surre happy lights rundt den.





Elsket resultatet! ❤

Blir ikke umulig med en ny grein med bilder ett annet sted.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...