lørdag 30. november 2013

Desember. Advent og snart jul

Så kom plutselig desember. Elsker desember-advent og julen. 
All pynten og stemningen. Love it! 
Ifjor tyvstartet jeg med julepynten. Med nytt hus og nyinnkjøpte julestjerner og annet pynt så klarte jeg ikke å vente til desember. Iår har jeg hatt litt mer kontroll over meg selv.

Nå henger hvertfall julestjerner i vinduene. Juleneket er oppe og straks skal adventskalenderen henges opp. 
Gleder meg til tiden fremover nå. Julebaking, julesanger, juleverksted. Livet er herlig!


Imorgen er det fakkeltog,julegrantenning og pepperkakebaking med jentene.

Ha en fin fin førjulsperiode til dere alle!

Hva har dere i barnas adventskalender?




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...