lørdag 20. oktober 2012

Lampen fra Tine K

Vi bodde 2 mnd uten lys i stuen. Eneste vi hadde var en stor bordlampe.
Jeg klarte bare ikke å finne den riktige og perfekte lampen.
Valget stod lenge på nøsteball lampen fra Living, men siden jeg allerede har flere kulelamper i huset så ville jeg helst unngå enda en hvit rund sak.
Det ble mye leting på nettet og diverse blogger før jeg fant DEN jeg ville ha.
Jeg forelsket meg i Tine K sin XL lampe Kite.
Litt usikker ang størrelse, farge og materiale så tok jeg allikevel sjangsen og bestilte fra Designstjerner uten å ha sett den  i " real life".
Det tok litt over 2 uker før den kom med posten. Og den ble hengt opp med en gang etter at den ble pakket opp.
Jeg angrer ikke ett sekund på valget og ikke minst kjøpet.
Har hatt den nå i litt over en uke og jeg kan fortsatt sitte helt stille og bre se på den! så fin er den virkelig!

Ha en fortsatt god helg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...