lørdag 20. oktober 2012

Enda et lampeinnlegg

For 4 år siden kjøpte jeg en stor rund taklampe fra Ikea som skulle henge på det gamle soverommet.
Av diverse årsaker så ble det aldri noe av og jeg har tatt veldig godt vare på den i alle disse årene av frykt for at den skulle knuse.
Den har hengt nå på det nye soverommet uten plugg og lys siden vi flyttet inn.
Da vi endelig fikk kjøpt plugger til taklampene forrige måned så skulle
jeg tørke kulen. Jeg tok den forsiktig ned og satte den på spisebordet for å tørke den. Da jeg var ferdig satte jeg den til side. Det var da jeg hørte skrekkens lyd. Jeg hørte det sprakk og så at kulen hadde fått en sprekk på nesten 10cm....
Sorgen var stor inntil jeg så at sjefen min på Traktøren hadde tatt inn mega lyspærer fra Orrefors. Jeg kjøpte den som het Yarn og må ærlig innrømme at lampen ble enda kulere enn det den var.
Super fornøyd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...