tirsdag 1. april 2014

En skatt

Ifjor fikk jeg levert denne på døren av en kjempesnill mann som vet jeg ofte er på utskikk etter gamle skatter.






Jeg var ikke sen med å takke ja og prisen... GRATiS!

Så lykkelig en kan bli av slike ting! 

Den har ligget til lagring hos mamma og pappa frem til nå. 
Sambo hentet den på lørdag og om ikke lenge blir det pussing og spraymaleprosjekt. 



Litt synd for jo mer jeg ser på den jo mer liker jeg grønnfargen (som egentlig ikke er min farge i det hele tatt) Liker kontrasten den skaper, men desverre så flasser malingen av i dette øyeblikk.

Jeg har sort i tankene. Hva syns du?

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er! De er så fine :) Tusen takk for kommentar inne hos meg! Det høres ut som at du hadde en deilig helg. Nå er det så fint i Oslo at jeg nesten gruer meg litt til å flytte, men jeg krysser fingrene for at vi blir veldig fornøyd alt i alt :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja var kjempeheldig med den! So happy og så fornøyd! :)
      Osloby blir helt klart annerledes etter at man flytter til Hadeland. Både på godt og vondt :)
      Men skjønner at du gruer deg. Har selv dager hvor jeg skulle ønske at jeg bodde i oslo.
      Klem

      Slett

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...