mandag 9. desember 2013

Juletre 2013

Under sykehusoppholdet lovet jeg Emilie at vi skulle kjøpe juletre så fort vi kom hjem.

Idag tok vi turen til Plantasjen. En nydelig edelgran ble plukket ut og nå står den klar i stuen.
Elsker å kjenne den kjølige luften som møter deg når nettet på treet dras av. 
Også lukter det så herlig.

Treet iår er litt større og høyrer enn fjorårets. Så imorgen tar jeg nok en tur til Strømmen Storsenter på bronzepynt jakt.





En Svibel og Amaryllis ble også med hjem.

Var ute i en tur og tok med litt furukvister som er satt i vann. Jeg bare elsker å dra inn naturen og jeg elsker førjulstiden!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...