søndag 29. desember 2013

Julen 2013 snart over....

For første gang gleder jeg meg til julen er over.
Ikke annet enn masse stress denne julen.
Selvfølgelig har det fulgt med mye kos og gode stunder oppi alt stresset, men fy så sliten jeg har vært både i kroppen og huet.
ikke hatt mulighet til å virkelig sette meg ned å slappe av og føle at det er jul.
Hadde mine kosestunder før jul...alenetid med lys,gløgg,musikk og pynting. Mens jul-romjulen har tatt livet av meg....

Hadde siste jobbdag i 2013 idag. Ligger fortsatt i sengen etter ettermiddagsluren jeg hadde etter jobb. Kunne med null problem ha ligget her helt til jula er helt over....












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...