mandag 10. september 2012

Snart ferdig med soverommet

Deler idag bilde av soverommet som ikke er helt ferdig. Men godt på vei.
Irene kom idag og gjorde seg ferdig med trekket til sengen. Sengen hadde en fæl blågrå farge som jeg bare måtte gjøre om på. Kjøpte møbelstoff og fikk Irene til å sy trekk. Veldig fornøyd med resultatet.
Mangler fortsatt sengegavle. Litt uenig med meg selv der. Valgene står på å lage av paller,snekre eller lage gavl med sponplate og trekke om....
Hjemmelaget blir det!
Pleddet henger på en bambus stige fra Home & Cottage.
Sengen til Maya ligger på rommet vårt. På siden av sengen har jeg hengt opp oppbevaringslommer. Der pleier jeg å fylle opp ting på kvelden slik at det er morsomt å titte oppi der når hun våkner.
Lommene er svenskprodusert og heter Thilde. Samme merke som Thildekluten vår og Thildeputen. Begge er påsydd masse merkelapper.
Dragekisten ble kjøpt på Grei Antikk. Den gir rommet det lille ekstra.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...