lørdag 1. september 2012

Små detaljer

Blir bare ett lite rart innlegg idag. Enjoy og God Helg!



Dette skiltet henger på rommet til Emilie. 
Den er kjøpt på Living. Skulle gjerne hatt to, men det var den siste som lå igjen i kurven.



Oppvaskbørste og grønnsaksbørste i tre.
Oppvasksåpe dispenser gjør alt så mye penere å se på.

Min elskede Zassenhaus timer henger på kjøleskapet og blir flittig brukt.


 Ved det smale kjøkkenvinduet mitt har jeg to urtepotter. Perfekt til å skjerme litt fra veien pluss at det gir en frisk grønnfarge inn i alt det hvite og lyse på kjøkkenet.
To Mummikrus i emalje ble kjøpt da vi mellomlandet i Finland. Selvfølgelig måtte det bli Lille My

 Krukke fra Linnea's Hage inneholder stempel - til og fra etikett
Vekta kjøpte jeg hos Grei Antikk. Denne virker og blir brukt når det trengs


Krukker med nummer fra Home & Cottage. 
Litt usikker på hva jeg skal fylle dem med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...