fredag 24. august 2012

Vask og bad

Som jeg nevnte tidligere så ønsket jeg benkeplate i betong på badet.
Jeg var ikke langt unna fra å kjøpe inn materialer før jeg fant ut at det ble for mye jobb iforhold til hva som kom til å syntes.

Lengden på skapet er 120 cm og med to servanter over på 50cm hver så sitter jeg igjen med 5cm + 10cm + 5 cm som vil synes.

Valget ble derfor Pure & Original kalkmaling med sealer som finish.
Fargen jeg valgte heter Potato skin og ble ganske fornøyd med resultatet. Ikke helt betong, men nærmeste jeg kommer uten å måtte støpe.


Resten av baderomsinnredningen er kjøkkenskap fra Ikea. Jeg har kappet litt i baksiden for å ikke få den så dyp.
Knotter kjøpte jeg brukt.
Servantene er fra Duravit.

kommer med nye bilder når badet er helt ferdig

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...