fredag 24. august 2012

Kjøkken ferdig

Av alle rom i huset er jeg mest fornøyd med kjøkkenet. Her vet jeg at jeg kommer til å tilbringe mesteparten av tiden min på.

Det ble et vellykket bytte av oppvaskkum. Veldig fornøyd med den er jeg også.


Handlet inn masse tresleiver fra Søstrene Grene til 4-6 kroner stykket.
Målekoppen de ligger oppi kjøpte jeg på søndagsmarkedet på Grunerløkka til 50 kroner.




Har også krukker i forskjellige strørrelser som inneholder salt, sukker,grøtpulver etc.



Tallerkenhylla er fra Kremmerhuset..
Her har noen av mine elskede kokebøker funnet plass. ( more to come)
Skapet under er fra Home & Cottage. Her ligger alt fra spisefjøler til bruksnvisninger. Jeg bare elsker skuffer.
 
Kjøkkenkroken består av en slagbenk, kjøkkenbord fra Grei Antikk ( Denne er ganske falleferdig, men det er også derfor jeg falt for den. Har pusset og malt og pusset den igjen).
Og stoler fra Living med litt sitteputer fra Kid og lammeskinn

Fant også roll up gardiner på kremmerhuset i samme farge som lampen over kjøkkenbordet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...