mandag 17. desember 2012

Hvit Jul

Iår har jeg valgt å legge bort all den røde og gullfargede juletrepynten min. Har gått til innkjøp av hvite~sølvfarget og blanke glasskuler. For her blir det white christmas.
Var å valgte meg ut en edelgran idag. Morro historie... Brukte ca 30 minutter før jeg fant det treet jeg ville ha med meg hjem. Det kan ikke være for høyt eller stort, men det må være fyldig, tett og jevnt over med lengden på grenene.
Fant til slutt treet etter masse om og men og juletremannen hadde bært forskjellige trær frem og tilbake....
For å få treet inn i bilen så må man jo ha nett.
Han dyttet og strevde med å få treet inn i "nett-saken" jeg var desverre til liten hjelp. Treet ville ikke igjennom. Fikk hjelp av et litt eldre par som skulle ha noe annet der. Da stod vi der da alle fire. Vi dytta som bare det og han dro og dro. Damen fikk helt latterkule og sa jeg kanskje måtte velge ett tynnere tre og mannen hennes var så gira på å få det gjennom at hab lagde litt heiarop.
Til slutt ble treet pakket inn og jeg fikk hjelp til å få det inn i bilen.
Så idag har jeg og Emilie pyntet tre og jeg syns det ble riktig flott med den nye samlingen av juletrepynt.
Ønsker paret som hjalp meg en Riktig God & fredelig jul

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid å legger igjen spor på min blogg! Ønsker deg en fin dag videre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...